جودو

جودو

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

جودو

سلام دوستان گلم

ببخشید این روز ها کم میام وبلاگم رو به روز کنم

آخه من تصمیم گرفتم از اوقات فراغتم در تابستان به خوبی استفاده کنم

من قبل از ماه رمضان به کلاس شنا می رفتم

و الان هم به کلاس جودو می روم

خیلی دوست دارم چون از وقت هایم به خوبی استفاده می شود

به همه بچه ها پیشنهاد میکنم که هنوز دیر نشده از وقت هاتون داخل تابستان بهره ببرید



نظرات شما عزیزان:

ثنــــای دوست داشتنی
ساعت12:29---4 مرداد 1393
ســــلام امیر محمد جووووون!
آفـــــــرین به تو گل پسر که از وقتت به خوبی استفاده می کنی
پاسخ:ممنون الهه جون که سرزدین


علی مددی
ساعت9:55---4 مرداد 1393
موفق باشی داداش گلم
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد جمعه 3 مرداد 1393 ادامه مطلب