زندگی

زندگی

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

زندگی

 
زندگی، لحظه دیدار گلــی خفته در گهــــواره است.
 
زندگی، شوق تبسم به لب خشکیده است.
 
زندگی، جـــرعه آبی است به هنگامه ظهـــر در بیابانی داغ.
 
زندگی، دست نوازش به ســر نوزادی است.
 
زندگی، بوسه به لبهای گلی است که به شوقت همه شب بیدارست.
 
زندگی، شـــوق وصال یار است.
 
زندگی، لحظه دیدار به هنگامــــــه یاس.
 
زندگی، تکیه زدن بر یــار است.
 
زندگی، چشمه جــوشان صفا و پاکـــی است.
 
زندگی، مـــوهبت عرضه شده بر من انسان خاکـــی است.
 
زندگی، قطعه سرودی زیباست که چکاوک خواند
 
که به وجدت آرد به سرشاخه امید و رجا.
 
زندگی، راز فـروزندگی خورشید است.
 
زندگی، اوج درخشندگــــــی مهتــاب است.
 
زندگی، شاخه گلی در دست است که بدان عشق سراپا مست است.
 
زندگی، طعــم خوش زیستن است، شور عشقی برانگیختن است.
 
زندگی، درک چرا بودن است، گام زدن در ره آسودن است.
 
زندگی، مزه طعم شکلات به مذاق طفل است. به، كه چقدر شیـــرین است.
 
زندگی،خاطره یک شب خوش،زیر نورمهتاب،
 
روی یک نیمکت چوبی سبز،ثبت درسینه است.
 
زندگی، خانه تکانی است. هر از چندگاهی از غبار اندوه.
 
زندگی، گـوش سپردن به اذان صبح است که نوید صبـح است.
 
زندگی، گاه شده است خوش نیاید به مذاق.
 
زندگی، گاه شده است که برد بیراهم.
 
زندگی، هر چه که هست، طعـــم خوبی دارد، رنگ خوبــــی دارد.


نظرات شما عزیزان:

m
ساعت19:32---11 خرداد 1393
سلام داداشی

عیدت مبارک



منتظر مطالب قشنگت هستم!!
پاسخ:سلام آبجی یکم اینترنتم خراب بود الان مطلب میذارم


Kh
ساعت18:18---11 خرداد 1393
سلام پسرگلم

عيدت مبارك
پاسخ:ممنون خانم معلم


مریم
ساعت23:30---10 خرداد 1393
زندگی،بودن و آسودن نیست...

زندگی عشق ورزیدن و آمیختن است.

زندگی باغ گلی ست که در آن باید کاشت،

عشق را ،عاطفه را

و به گلدان دل خویش نهاد...
پاسخ:ممنون آبجی مریم زیبا بود


ترلان
ساعت19:57---9 خرداد 1393
لایک داری
پاسخ:ممنون آبجی


مریم
ساعت22:34---8 خرداد 1393
زندگی بودن و آسودن نیست/زندگی عشق ورزیدن و آمیختن است/زندگی باغ گلی ست،که در آن باید کاشت/عشق را ،عاطفه را،و به گلدان دل خویش نهاد.....
پاسخ:زیبااا بود خیلی ممنونم


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت21:39---8 خرداد 1393
عالی بود امیر محمد جون
پاسخ:لطف داری الهه جون


Kh
ساعت20:30---8 خرداد 1393
زندگي زيباست اي زيباپسند

زنده انديشان به زيبايي رسند
پاسخ:واقعا زیبا بود


گل نرگس
ساعت19:18---8 خرداد 1393
سلام ممنون از حضورتون با افتخار لينك شديد موفق باشيد
پاسخ:مرسی


m
ساعت18:07---8 خرداد 1393
داداشی متوجه منظورم نشدی ها!!! من که گفتم ناراحت نشدم!



اینا هم تقدیم به شما :


پاسخ:مرسی آبجی گلم ناراحت نشدم


zahra
ساعت17:11---8 خرداد 1393
زیبا بود امیرجان.
پاسخ:لطف داری آبجی خوبم


m
ساعت15:02---8 خرداد 1393
من که ناراحت نشدم داداشی!!!

من به این که دانش آموز خانم تاج بخشیان هستم افتخار میکنم و به همه عالم هم میگم من هنوز شاگرد ایشونم واز ایشون درس یاد میگیرم!!

فقط فکرکردم ندیدی که جواب دادم!!

اگرهم گفتم چرا پرسیدی به خاطر این بود که فکر کردم موضوعی پیش اومده!!



فقط بدون من خیلی هم خوشحالم که داداش کوچولوی خوب و مهربون وبا ادبی مثل شما پیدا کردم

کوچولو هم از نظر سنی میگم! وگرنه از نظر عقلی شما از من هم بزرگتری! ومن ازت کلی چیزیادگرفتم

به قول خانم معلم: مواظب خوبی هات باش....
پاسخ:آبجی بیا دیگه درباره اش صحبت نکنیم می ترسم رابطه مون خراب بشه


کوثر
ساعت13:16---8 خرداد 1393
سلام داداشی من چندبار اومدم وبت ولی فونت مطلبات برای من باز نمیشه ومن فقط مستطیل تو خالی میبینم بازم ممنون که گاهی بمن سرمیزنی
پاسخ:^ _ ^


غزل
ساعت12:07---8 خرداد 1393
سلام امیر محمد جان وبلاگ قشنگی داری امیدوارم موفق باشی
پاسخ:ممنون آبجی


m
ساعت22:48---7 خرداد 1393
سلام داداشی.

متنت خیلی قشنگه

جواب سوالتو تو وبم دیدی؟؟!!

البته اگرهم ندیدی، فکرکنم دیگه با متن جدیدم متوجه شدی که من دانش آموز خانم تاج بخشیان هستم!





درضمن یه چیزی!

برای این که این
ها تو نظراتت نباشه!! اول نظراتت رو تایید کن، بعد جواب بده!!

اینجوری اونا پاک میشن و نظراتت زیباتر مشخص میشن!


پاسخ:سلام آبجی جون این سوالم از شما یه کنجکاوی بچه گانه بود شما به بزرگی خودتون ببخشید ممنون از راهنمایی تون آبجی عزیزم


m
ساعت22:44---7 خرداد 1393
زندگی

دفتری ازخاطره هاست

یک نفر در دل شب

یک نفر در دل خاک

یک نفر همدم خوشبختی هاست

یک نفر همسفر سختی هاست

چشم تا باز کنیم

عمرمان می گذرد

ما همه همسفر ورهگذریم

آنچه باقی است فقط خوبی هاست....


پاسخ:خیلی زیبا بود آبجی


saghar-smile
ساعت18:44---7 خرداد 1393
خیلی زیبا بود...

آفرین به شما امیرمحمد جان با این حسن سلیقه
پاسخ:لطف داری آبجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد چهار شنبه 7 خرداد 1393 ادامه مطلب