تولد آبجی فاطیما

تولد آبجی فاطیما

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

تولد آبجی فاطیما

وای!

امروز جشن تولد آبجیم هست و هنوز هیچکاری نکردم

اول باید خونمون رو جارو بزنم و مرتب کنم

آخ جون خونمون مثل یه دسته گل شد

دوم باید خودم رو مرتب کنم

 

مرتب شدم نه؟!

من واسه دوستان مجازیم کارت دعوت فرستادم

فکر کنم کم کم مهمونا برسن!

در زدن

 

به به گروه کنسرت هم اومدن!

 

دوستان مجلس رو گرم کنید نا سلامتی تولد خواهرمه ها؟!

 

 

هوررااااا!!!

الان وقته کیکه

 

حالا وقته فوت کردنه شمع هست

 

ایشالا صدساله شی،نه صدو بیست ساله شی،

نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی

 

حالا بفرمایید از خودتون پذیرایی کنید

 

نوش جان

 

حالا نوبت به کادو ها میرسه

 

 

 

خوش به حال آبجی فاطیما چقدر جایزه!!!!!

 

دوستان شما می توانید به آدرس زیر بروید و به آبجی فاطیمای خوبم

تبریک بگویید.

www.yare78.loxblog.com

 

ممنون از این که دعوتم را قبول کردید و تشریف آوردید

 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت12:40---7 شهريور 1393
فـک کن .. ایــن هـمـــــــه حـرف رو کیبـورد باشـه و تـــو نتـونی اون چیــزی

رو که می خـوای ... اونی که حرف دلتــه رو تایپش کنـــــــــــی !

سلامتــی حــــــــرفای دلـم که هیشکـــی ازش خبـر نــــــــــــــداره
پاسخ:زیبا بود آبجی ترلان


فاطیما
ساعت17:11---17 مرداد 1393
سلام امیرمحمدجان
اصلا فکرش نمی کردم که تو این کار ها را برای من انجام داده باشی
خیلی خوش حالم کردی داداش گلی
خیلی دوستت دارم
دوستدار تو آبجی فاطیما
پاسخ:سلام آبجی فاطیما کاری نکردم هر کاری کردم وظیفه بود


مریم
ساعت22:28---15 مرداد 1393
سلام...
خوبی امیر جان؟
ممنون از دعوتت...از طرف من تولد فاطیما جان رو تبریک بگو.امیدوارم خوش بگذره...
فاطیما جان!تولدت مبارک

پاسخ:سلام آبجی مریم چشم حتما به بهش میگم ممنون از این که اومدین


ساره
ساعت20:28---15 مرداد 1393
مبارک
پاسخ:مرسی


کوثر (عاشقان مهدی)
ساعت14:42---15 مرداد 1393
سلام ممنون از دعوتت امیرخان
تولد آبجی فاطیماهم مبارک انشالله تولد 120سالگی شو جشن بگیرید

پاسخ:سلام آبجى کوثر خيلى خوش حالم کردى ممنون که دعوتم رو پذيرفتيد.


sajjad
ساعت13:00---15 مرداد 1393
به به مبارکه داداش .. ایشالا 1000000000 ساله بشن ..این گل ها تقدیم به شما و خواهر شما
پاسخ:سلام داداش سجاد ممنون که اومدين و دعوتم رو قبول کرديد.


m
ساعت12:41---15 مرداد 1393
با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

سلام آقاامیرمحمد.
تولد آبجی فاطیما جونت مبااااررررک

پاسخ:سلام آبجى مهناز خيلى متن زيبايي بود ممنون که دعوتم رو قبول کرديد


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت10:32---15 مرداد 1393
سلام امیر محمد جون! خسته نباشی!
به به چه تولد با شکوهی برای آبجی فاطیما گرفته بودی
من به شما و آبجی فاطیما هزاران بار این روز عزیز رو تبریک می گم ، انشاءالله جشن 120 سالگی فاطیما جووووون

پاسخ:سلام الهه جون.ممنون از دعای خوبتون


Kh
ساعت4:46---15 مرداد 1393
سلام آقا محمد گل ومهربون
تولد خواهر عزيزت را بهت تبريك ميگم
ان شاالله عمر با عزت وبركت داسته باشند
اين گلها هم تقديم به ايشون
پاسخ:سلام خانم معلم ممنون که دعوتم را پذیرفتید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد چهار شنبه 15 مرداد 1393 ادامه مطلب