حسی عجیب....

حسی عجیب....

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

حسی عجیب....

سلام دوستان گلم

در این عکس من در حس و حال عجیبی قرار داشتم چون همان روز

ما تازه حرکت کرده بودیم و می خواستیم به کربلا برویم

نمی توانستم باور کنم که آیا واقعا من به زیارت اباعبدالله میروم؟

گفته اند که تا وقتی چشمت به گنبدشان نیفتد نمی توانی باور کنی

که آیا واقعا به زیارتشان آمده ای یا نه؟

و من هم وقتی که چشمم به گنبدشان افتاد باور کردم

خیلی حس خوبی داری وقتی که به گنبدشان نگاه می کنی

امیدوارم این حس رو تجربه کنید

التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت7:35---28 ارديبهشت 1393
سلام امیرمحمد زیارت قبول.
پاسخ:خداقبول کنه آبجی زهرا


m
ساعت10:24---27 ارديبهشت 1393
سلام.

خوش به سعادتت

دعاکن قسمت من وهمه ی کسانی که دوست دارن هم بشه
پاسخ:چشم،امیدوارم تا آخر امسال به زیارت عتبات عالیات مشرف شوید


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت8:55---27 ارديبهشت 1393
خوشا به سعادتت امیر محمد جون
پاسخ:انشاالله روزی خودتون باشه


sajjad
ساعت20:22---26 ارديبهشت 1393
ترسم از جوانی رسم به پیری عاقبت نبینم کربلا را
پاسخ:امیدوارم که تا آخر امسال کربلا را ببینید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد جمعه 26 ارديبهشت 1393 ادامه مطلب