برف بازی

برف بازی

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

برف بازی

 


سلام دوستان گلم

من در این عکس به شهر سپیدان (واقع در استان فارس)رفته بودم

من در شهری که زندگی می کنم فقط دوبار برف آمده ولی من و آبجی فاطیما

تا به حال برف ندیده بودیم

آبجی فاطیما خیلی دوست داشت برف ببیند و دائم می گفت:

من 15 سالم شد و برف ندیدم

تا این که یک هفته بعد از این که امتحانات نوبت اول آبجی تمام شد

مامان و بابام هم به خاطر این که آبجی استراحت کنه و برف ببینه

واز همه مهم تر جایزه رتبه اول شدنش، او را به سپیدان ببریم برای دیدن برف

آبجی فاطیما وقتی فهمید خیلی خوش حال شد

بالاخره ما به همراه دو تا از دایی هایم و مادر بزرگم به سپیدان رفتیم

در آنجا آبجی فاطیما خیلی خیلی برف بازی کرد

من در این عکس کنار نگار دختر دایی ام نشستم

نگار10 ساله است وکلاس چهارم می باشد

من و نگار در حال خوردن برف هستیم ودر این لحظه ناگهان آبجی فاطیما

از ما یک عکس گرفت

اگر که داخل عکس یکم بد افتادیم ببخشید

تقصیر آبجی فاطیما شد

التماس دعا

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت7:36---28 ارديبهشت 1393
خوش به حالتون منم برف میخوام
پاسخ:شما مگر تا حالا برف ندید


sajjad
ساعت20:24---26 ارديبهشت 1393
بابا هر سال تو آذربایجان اینقدر برف میبینیم که دیگه برامون عادی شده ..منم از برف خوشم میاد
پاسخ:خوش به حالتون کاش منم مثل شما هرسال برف می دیدم


m
ساعت10:17---26 ارديبهشت 1393
سلام.

خوش به حالتون

منم برف و برف بازی رو خیلی دوست دارم! اما خب تهران هم خیلی برف نمیاد!!

پارسال که برف اومد خیلی خوشحال بودیم

البته برف بازی نکردیم!
پاسخ:چرا .....من اگه جای شما بودم خیلی برف بازی می کردم تازهآبجی فاطیما دیگه بیش تر از من بازی می کرد


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت1:08---26 ارديبهشت 1393
چه جالب! حتما خیلی بهتون خوش گذشته ، دست آبجی جونت هم درد نکنه که ازتون عکسای یادگاری گرفته...
پاسخ:واقعا دستش درد نکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 ادامه مطلب